Totaal ontzorgd met ACM Leermanagementsysteem

Het ACM Leermanagementsysteem (LMS) ontzorgt bedrijven en organisaties. Volgen uw medewerkers trainingen, opleidingen of bijscholing bij ACM Opleidingen? Dan hebt u 24/7 inzicht in alle ontwikkelingen en opleidingsvereisten. Het LMS met bijbehorend klantportaal maken het u gemakkelijk.

Persoonlijke dossiers

Veel klanten van ACM zien het LMS als een onmisbare tool om de administratie overzichtelijk en beheersbaar te houden. Zowel managers als medewerkers hebben altijd toegang tot persoonlijke dossiers. Zo zijn alle gevolgde trainingen en opleidingen per medewerker realtime inzichtelijk. Ook ontsnappen bijscholingsverplichtingen nooit meer aan de aandacht.

Online plannings- en administratiesysteem

Het ACM Leermanagementsysteem is een online plannings- en administratiesysteem. Dankzij het functioneren in de cloud is het LMS uitstekend beveiligd tegen bijvoorbeeld brand en ongewenste indringers. Ook is het altijd en overal ter wereld direct beschikbaar. U hebt altijd de beschikking over de nieuwste versie, updaten doen wij voor u.

Functies Leermanagementsysteem

  • invoeren van standaardgegevens cursist
  • opleidingsgeschiedenis per cursist
  • persoonlijke portfolio per cursist
  • automatische melding als cursist op herhaling moet
  • communicatie tussen ACM en klanten
  • uitvoerige managementrapportages
  • maatwerk in facturatie
  • administratieve afwikkeling

Klantportaal

Met uw persoonlijke inlogcode heeft elke cursist 24/7 toegang tot ons klantportaal. Hier is van alle cursisten een persoonlijk overzicht en digitaal dossier te vinden. Het klantportaal biedt vele realtime mogelijkheden:

  • inschrijven, muteren, annuleren van deelnemers
  • inzien van slagingspercentages
  • inzien van portfolio’s van deelnemers
  • inzien van presentielijsten
  • inzien van competentielijsten per cursist
  • inzien van evaluaties door cursisten
  • budgetbewaking